Het 2e wint overtuigend!!

Op 19 oktober had het 2de team zijn eerste thuiswedstrijd in de Overijsselse eerste klasse west. Na een benauwde uitoverwinning tegen Dronten 2 mochten ze niet weer zoveel kansen weggeven was afgesproken.

Geertjan Smit gaf het uitstekende voorbeeld door binnen een half uur klaar te zijn met zijn wedstrijd. Na een combinatie naar dam viel er niets meer te halen voor zijn tegenstander.

Gerrit Jan Beekhof en Erik Bakker hadden blijkbaar weinig geleerd want zij prutsen in het middenspel beiden waardoor ze eigenlijk allebei een schijf moesten verliezen. Toen werden ze echter wakker en wonder boven wonder wisten ze het beiden zelfs nog mooi af te ronden naar de volle winst.

Henk van Renselaar kwam maar lastig op voordeel maar was uiteindelijk toch overduidelijk te betere. Hij trok als 4de de winst naar zich toe. Gertie kon toen in een tijdnoodfase ook zijn voordeel verzilveren. Dit ging erg makkelijk doordat de tegenstander zich verrekende maar het voordeel was er al wel voor Gertie.

Martinus Regterschot had dit keer minder last van de klok maar had het nog wel lastig om het voordeel te verzilveren. Na de verplichte wederzijdse doorbraak voor zijn tegenstander was hij echter het koelbloedigst. Hij wist met de druk van de klok voor zijn tegenstander de buit binnen te halen.

Met een schitterende 12-0 overwinning tot gevolg!

Geplaatst op dinsdag 20 oktober 2009 door cor